I´m horny, horny, horny !

Gash. jag är helt upp över öronen nerkärad i Brad Pitt. helt sjukt läcker. men att inte tala om Beckham. ingen kan säga att han är det minsta ofin. right?
ah. vilket humör jag är på idag. toppen! bortsett från min huvudvärk... dumma. igår gjorde jag en helgod kaka. självfallet menar jag chokladkaka .) Maha. jag åt nog tre bitar. ajaj. jag börjar närma mig hundrakilos gränsen nu. skärpning med sötsakerna Ida !
som tur är ska jag träna med min hund Viggo ikväll. vi ska springa runt och hoppa över hunder och grejer. agility tror jag det kallas. det är vi helgrymma på ,) Yes!

Helgen?
Tävling på lördan, tävling på söndan.
när ska man hinna festa då?
uwuw.

ciao//image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback