you rock my world baby !

Ohyes. fylla som sagt. malmö. lördag. musik. skratt. spyor. tårar. skratt. pinsamheter. poliser. och en sjuhelvetes bakfylla dagen efter. grattis ajd, du har haft en toppen kväll i malmö. jiiha! jag klarade mig utan depp o ihopbrytning denna fyllan med. jag börjar bli bra på att dölja mina känslor nu. till viss del iaf. bra? dåligt? hur känns det egentligen att vara så oönskad som jag är. fanfanfan.
jag ska slinga mitt hår ännu en nyans ljusare. jag ska klippa bort att slitet o införskaffa mig ny make-up. jag ska ha på mig mina finaste kläder. ska nog tom. ha på mig mina nya linser som är en nyans blåare, som jag fortfarande inte köpt mig. ahm. jag lever i drömmar. hela min värld är en enda stor dröm. innerst inne vill jag nog aldrig återvända till verkligheten igen. hemska värld.

Damn, you look so fucking good.

-v- E -v-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback