Don´t think twice !

image12


Idag är det Mike Ness för båda öronen. Mams!
Det är något med hans röst som gör mig på ett alldeles speciellt sätt, and I like it , )

Jag är nog lite depp idag iaf. jag sökte jobbet på Lindgården igen men nope, inte gammal nog. tänk att man kan säga så fortfarande "du är för liten" - yes, visst är jag tänkte jag o la på telefonen. för ett tag sen kände jag för att skrika i min kudde, så där högt ni vet så det gör ont i halsen efter åt. fan vad skönt det hade varit. angry- Me !

I helgen blir det bowling, damn booring. sen på söndag blir det uppvisning med vovven i Knislinge. vi är ganska grymma jag menar. Maha!
Fasen, jag vill till SKUM- balders iaf. barnsligt men va fan, jag är ju liten fortfarande eller hur sa vi ,) Haha!
Hade varit så satans skoj, speciellt med dej Bästis! . )

Asch, shopping o kaffe- latte nu !
Seya fuckers! //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback