nya tider, nya tag - yeah right!

Jag har börjat läsa en bok. började igår faktiskt, ute i solen. den heter "Linas kvällsdagbok" och är totalt skitrolig. idag har det regnat och varit allmänt grått ute så jag har läst ungefär hela dagen. i morse kände jag mig helt sjuk. ont i huvudet och alldeles varm fast jag frös så jag kröp ner under täcket med en varm kopp choklad och stannade hemma från skolan. efter några timmars läsande kröp jag in i duschen som var det absolut bästa idag, skönt som attan va det! jag borde plugga, ringa jobb och kanske ta tag i mitt liv helt enkelt. men det är inget jag har lust med just nu. fan vad trött jag blir på mig själv. jag är trött på allt och precis alla. säg något fel till mig och jag biter direkt! GROW ,) Höhö. kanske inte just nu för jag är övertrött till max och kan skratta åt "bajs" men igår, innan idag och det kommer att vara så i morgon med, att jag är så arg jag menar. jag kanske ska avboka biljetten till Hultsfred och ta mig utomlands i sommar istället. lämna all skit hemma.
I själva verket tror jag att jag behöver lite Looove -v-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback