Say it right !

Kattungarna här hemma börjar bli tosigt söta nu. så leksna och herregu så kelna. aldrig sett på maken .) Haha.
Gulligt.
Jag känner mej så sjuk idag. helt orkeslös och helt svimmfärdig. spy vill jag med göra. dumheter. jag kan ju inte bli sjuk nu heller. tävling med byrackan på torsdag, lördag och söndag - repa dig Ida för fan! Gjort sånt där Mentaltest på honom idag i Osby. allt gick super fram till spökena. men det är inte konstigt att stackarn blev rädd för dom. det blev ju tillochmed jag. hähä. jag vet, pinsamma jag.menmen, så är det iaf.

Var är alla mina vänner ? jag känner mej totalt bortglömd. eller är det jag som dissar ? knappast. jag vill leka hela nätterna, hela helgerna, varje ledig tid med er. men, man hör ju aldrig av er längre. vi kanske har växt ifrån varandra?
usch nej, nu blev jag ledsen. jag ska skärpa mig. jag ska bli en bättre kompis, promise!

usch, läget är dåligt. min säng ropar på mig och jag vill aldrig vakna upp igen.

Night Swe. ~v~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback