What can I do to make you love me ?

Uw. meningslösa dag. extremt ensamma dag. äntligen ska jag snart slå mig samman med min ända vän - sängen.
där trivs jag bäst. där känner jag mig hemma och med kudden kan jag berätta alla mina hemligaste hemlisar utan att vara rädd att han skvallrar vidare. för det gör han inte, det vet jag. och det bästa utav allt: Han är både varm o gosig och säger aldrig nej till min närhet. sånt gillar vi!

Hultsfred börjar närma sig. på onsdag är det only two weeks left. jiiha säger jag bara! ,) Maha.
jag ska jävla supa tills jag stupar och bara skita i allt och precis alla. då får alkoholen bestämma precis vad han vill göra med mig. haha!


Naj, usch vad jag har tråkigt.
jag har alldeles för oversice byxor på mig och en fet fleece tröja för den som intresseras.
Wuwu, jag fick ett hemligt medelande innan av nån jag inte har en aning om vem det är. coolt satan.
han är säkert kär i mig. och jag hoppas han ringer sen för då kan jag berätta att andra halvan av min säng är kall på nätterna.
komsikomsi ,)

Se u long fuckers . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback