don´t think twice !

jag vet inte vad jag ska skriva. allt är bara så fel nu. trodde att allting började bli bra men på nåt sätt vill jag ändå skylla på dig. att oroa sig hela tiden gör att jag blir så trött, på allt. du säger att du älskar mig men hur ska jag någonsin få det bevisat? jag ska sluta fråga. jag ska leva mitt liv, inte ditt. men jag vill bara att du ska veta att jag verkligen älskar dej vännen o vänner bryr sig.

nåväl, hela mitt huvud o hela min hals sprängs nog i luften snart. min ena visdomstand är påväg upp o det gör så in i tusans ont. fan me.
skulle ju tränat fotboll ikväll me men det går inte med mitt knä. fan att det ska börja göra ont nu igen. men jag är ju en hårding så jag kommer nog stå redo för att spela lite ikväll iaf .) ohyes.



nu har jag ju inte sett dej på rätt länge. men till helgen får jag nog se dig, utan kläder hoppas jag ,) graw. Haha!
det får bli på lördag för på fredag ska jag o mina stjärnor se winnerbäck i karlshamn. jag längtar så jag får ont i magen. iiih, det kommer bli oförglömligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback