fanfanfan, det skulle varit du.

vad är det som händer med mig. varför är jag alltid såhär. varför känner o tänker jag alltis såhär.
ta mig härifrån så jag hinner känna igen mig själv. det krävs nog en stund att göra det. den som jag aldrig kommer leva utan är dududu. du finns med mig överallt. du finns i mina tankar, dag som natt. varför blev det som det blev.
gjorde jag så fel. det största misstaget är nog att jag aldrig kämpade för att få tillbaka dig. fanfanfan, det skulle varit du. "det är så lätt att tänka bakåt när förvirringen tar vid".

på fredag ska jag dricka mig totalt sket full. för att glömma eller för att minnas ? Ah.

jag älskar min nya mobil iaf. det var kärlek vid första ögonkastet, verkligen.
sony ericsson w910i -v-

Kommentarer
Postat av: Jacquline

Hjälp.. love u

2007-11-04 @ 17:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback