last night !

shit. det är kallt. löven faller. det blåser o regnar. en gosig filt. jag vill ha Dig. eller nej... dra åt helvete !

Åh. jag vet inte vad jag vill längre. skiter jag i skolan finns inget jobb till mig. men va fan, som hora tjänar man ganska bra väl? Höm. aldrig. inte ens tanken. så det får nog bli skolan i nio månader till för att sedan springa ut o skrika "fyyyfan vad jag är braa" !!! jag kommer inte va ledsen ett enda dugg. jag kommer slå dom fula som nu går i tvåan o jag kommer säga till min mentor att hon är verkligen bäst. full ska jag va. jag vill inte minnas min student. jag kommer ändå påminnas dagen efter av att mina fötter värker efter all dans kvällen innan - ohyes. det är det enda jag vill bli påmind om. jag hatar min skola. jag hatar alla i min klass. jag hatar alla lärare där. så nej, jag kommer inte sakna ett jävla skit därifrån.




hela jag är en stor fet lögn. jag ljuger för fan för mig själv nu. jag saknar alla. hemskt mycket.

 - Ladies, godnight. Gentlemen, godmorning!  -

G R A N A D A o Lasse Stefanz på lördag - you name it ,)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback