Lips of an angel -

Jisses. hela gårdagen blev ett stort fel. ända tills spriten flödade för då fick jag äntligen släppa loss. sen till förfesten. skynda i sig drickan för att sedan gå (!) tvärs genom lönsboda för att nå kvällens höjdpunkt. magiskt nog kom jag in utan bravader. va nog för att jacqe babe underhöll vakten en aning, right? ,) Häh. väl inne försvann alla, eller det kanske va jag som försvann från dom. who knows. jaja, jag hade verkligen en härlig kväll med massa fylla o en massa mysiga männsikor. dumt nog fick jag stryk av tjockis. hatar tjocka männsikor! jag trillade o vrickade foten o fick hemskt mycket näsblod. ser jag dig en vacker dag ska jag göra så att du får näsblod, som fan! ÄCKEL.
Nåväl, tack än en gång babes -v-

Nästa helg är det agility i sölvesborg som gäller. jag är taggad som fan .)

snuffe liten, jag älskar dej <3

image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback