take it easy !

jag har skavsår under mina fötter. gått i klackaskor hela dagen. dum som man är. hoppas det går över tills imorn. inget skönt att gå rundor nu ju. aja, jag har lärt mig en läxa - inga klackaskor i skolan!
Fixa naglarna på fredag! ska bli skönt att bli lite fin nu till stockholm. kanske sova hos farfar då me o ut o äta på dyr restaurang. för det är jag o min farfar bra på.
åh. jag måste ringa till lindgården imorn me. först körskolan o boka intensiv. hoppas, hoppas dom har v.46. vart ska jag ringa sen? joo, fie pie älskling fis o till sg päske för det behövs pratas av sig lite. så är det faktiskt ibland.
faan så mycket praktik vi ska ha i skolan nu... fast det är nog ganska nimt ändå. tävlingsstall i vinslöv två ggr/ vecka o i badhuset två eftermiddagar i veckan. det ska nog bli ordning på mitt liv snart.
ont som attans marackas i min mage nu igen. inte alls skönt. men jag måste träna hunden ikväll iaf. för att bli bäst måste man offra sin onda mage ibland.

fortfarande inget knyst från min mobil. jag blir så ledsen. alla foton, alla kontakter.... ahm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback