who´s tha man ?

mhm. jag har ångest o vrede i hela mig idag. det är fest som fan o jag borde skrika av glädje. men det gör jag inte, inte än iaf. får se om ni kan göra min kväll lite lättare, lite gladare om inte helt perfekt som ni brukar göra min utekvällar .) tur att jag har er egentligen så mina tankar kan flyta undan för en stund. jag är stressad o det känns i hela mig. fan. jag är alltid så seg. ska typ va färdig o full om två timmar o min tvätt är inte ens halvfärdig. shiet. o för att fördriva en aning tid sätter jag mig alltid framför denna susande burk. men här kan jag snoka mig in i andras liv o se hur underbart de flesta har gemfört med mej. staackars mej. verkligen. hah, in youre ass. du har valt det själv, eller (?)

nåväl, vad vore en bal på slottet ?

jag måste gör rätt för mig. inte skjuta upp allting tills imorn eller varför inte hela månaden. men jag har inga pengar, oh då får helt enkelt vänta tills jag får det. nej fan. så ska det inte va. jag måste gör rätt för mig. förstå mig med ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback