Körkort, sol, hundvalp.

Yes. idag har jag övningskört en lite svängelisväng. gick bra tycker jag, har dock kännts bättre. uppskrivning, halka o stadskörning bokat. great! nu har jag snart den där jäkla lappen o det har aldrig kännts så bra må jag säga .)
När jag kom hem från skolan blev det fika ute i solen me hög musik. sen kom kusinen en sväng o vi gick o köpte glass - namnam! nu sitter jag mest o väntar på mam för vi ska åka o hämta en hundvalp till henne. lika dan som hennes andra två - bouvier. äckligt. jag ska tvinga henne att stanna o köpa en glass till mig o viggo. tävling på söndag, nästa torsdag, o torsdagen därpå. pjuhi. vi måste fixa det så har jag klarat mitt projektarbete ju ,) Jiiha!

o en sak till - jag är kär i Kim <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback