long walk home.

Jaha. vad har hänt sen sist?
jag har gråtit över ingelstadfolket. jag älskar o saknar er så det gör ont. ni är mitt liv, så är det bara.
 jag har fått ha kvar min lägenhet efter lite bölande. jag har fått jobb på dagis inne i stan. jag har fått sommarjobb på ålderdomshemmet i Sibbhult. Viggo ska bli pappa. jag har träffat Kim som är den underbaraste.
jaja, det har hänt så mycket mer men jag orkar inte kladda ner allt här. Fast att allt har gått så bra för mig känns det ändå som att det saknas en massa. mycket vill ha mer har jag hört. hm.
Ikväll blir det bowling o restaurang me Kim, Emma o Tobbe. mysigt värre! fram tills dess blir det städning o winnerbäck. man kan aldrig få nog av hans musik. i en mening kan han ha gett mig svaret på hela min livshistoria.
Nästa helg kanske jag kan dra mig upp till pappa lilla, han har lovat mig nya naglar o en biljett till winnerbäck i sommar .) ibland gör han mig glad ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback