Smuts o jävelskap.

Nåväl, vad vore en bal på slottet?
Har varit hos darling i natt. innan dess va vi hemma hos mej där mysfaktorn va hög. du gör mig så glad sötnosen .)
Ajsingkalajsings vad ont jag hade i min mage i morse. nu igen. bara jag inte måste opereras igen. lutar nog åt det ändå nu när jag har så ont igen. dumma. aldrig ska jag bli frisk. nåväl, det finns säkert dom som har det värre än jag.
Det blir pappa till helgen. åker upp me kusinen på fredag o hem på söndag. äta gossi mat o fixa naglarna är jag lovad - namnam ;P träffa brussan en stund me måste hinnas med.
Tävlade me bäbisen igår o det gick kalas trots det kassa vädret. vi blev uppflyttade till högre klass spår! *stolt* Haha!
Jaha? inget annat kul som hänt?
jag saknar hästarna. hemskans mycket. jag borde ta tag i det igen tycker jag. eller fotbollen kanske. det hade varit för jäkla skoj att börja lira boll igen. hm. mina knän då? asch, det finns medicin mot sånt, right? jaja ...

Måste lägga in nya bilder snart känns det som ;P

image43 btw. malmö -07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback