Storstan o ett glas rödvin.

Yes. efter en massa timmar i bil sitter jag nu i den mysigaste staden ever. västerås - you name it! blir kvar här hela helgen. nu är det pappa, imorn är det handbollscup o på kvälleb brussan. sen söndag blir det nog en massa mys i stan sen hemfärd. det värsta är att jag tänker så mycket när jag är här uppe. har alltid gjort det. jag saknar allt o alla. säkert bara för att jag är så långt ifrån dom .) speciellt viggo o kim, männen i mitt liv -v-
SG på tisdag, mitt gosigos. upp tidigast på onsdag för att åka till körskolan o plugga en hel dag. motiverad? knappast. bokade teoriprov idag iaf. 8 maj. konstigt nog vågar jag tala om det här eftersom jag är så bombsäker på att jag klarar det. miuhua.
Idag fyller min Emmy babe 18 - en massa grattis till dig! Jiiha. nu ska vi ut o göra stan osäker ännu en natt.
Allt känns så tråkigt me Fritzon me. jävla orättvisa värld. varför just hon? varför just nu? varförvarförvarför? stackars jävlar som sitter kvar i skiten. öppna ögonen o se på riktigt. på hur allt kan gå om det bara vill sig. dumma jävla droger. uscha.

kimkimkim - jag är upp över öronen nerkärad i dig darling.

Kommentarer
Postat av: PiM

dulligt med daj & kim ...

Tack för inlägg hos maj - visst blev hon fin i håret ??? UllisUllis

Kram PiM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback