Ett glas vitt vin, tack!

Pjuh. så mycket som har hänt. emma o t är tsm igen o blir sambos om två veckor - jiiha! jag flyttar till ljungby nästa helg, utan jobb dock. blir knäpp på allt jobbsökande. wellwell. två dagar kvar på sommarvik. i sibbhult o jag kommer aldrig sätta mig på ett demensboende igen. så extremt lamt jobb som gör att man hellre stannar hemma o gör ingenting än att gå dit o göra - ingenting.
satt inne hos Irene igår o drack vin hela kvällen då baby va o träna fotboll i ösregn o storm (!). jag bönade o bad om att han skulle stanna hemma hos mig istället för att mysa under täcket hela kvällen men nej då, duktiga kim packade sina träningskläder o lämnade mig. som tur är har jag Irene i huset brevid som är en toppen tant .) Haha! vi skrattade åt allt o inget, så ska det va.
Till helgen är det Karl-Oskar dagarna i växjö o rix fm festival där på fredag, det kommer bli en ajd i fulla skor ännu en helg. jag gillar det! kommer garanterat träffa alla pinglor igen o jag längtar så det gör ont.
Va ju som sagt uppe i linköping o tittade på rottisvalpar men det fanns ingen tik kvar till mig tyvärr, snyftis. men håller kontakt med en kennel uppe ifrån stockholm som ska ha valpar nu i senhöst o jag är en av dom som ska få välja först, perfekt!
Nej, nu ska jag dra mig iväg till affären o shoppa lite mat tills ikväll, inte alls sugen på det. det enda jag är sugen på är ett glas vitt vin o vitlöksbröd, hm. konstant sugen på det... jag är lite konstig, haha.
ska boka biljett till winnerbäck i växjö eller i stockholm om det finns kvar där... måste bara få tummarna ur röven o fixa det nån gång - seg ajd!

xoxo// ajd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback