I kiss the girls and I like it !

Yes. vilken helg jag varit med om. hoho. Det började i torsdags då jag skulle va chaffis. körde hem sammie sen bar det av ner på stan med cider efter cider i handen o skorna blev allt mer vingliga till den ljuvliga musiken. vi ranglade hem till svärmor där kvällen avslutades med "det snurrar i min skalle", som vanligt. Dagen efter körde jag Nattan till alvesta o på kvällen blev det ös igen tsm Emma babe ,) förfesten va toppen, musiken va toppen, känslan va toppen o jag trillade med byxorna nere i en t a g g - buske. har fortfarande ont på höften. emma blev uppraggad av en lesbisk, det tyckte jag va kul hon blev mest skraj stackaren. mowhaha. på lördagen bar det av till ängelholm med baby o rickard. backa i drive in på mc donalds va ingen hit, men vi skrattade o blev skrattade åt. på kvällen bar det av mot helsingborg där vi blev fullare av fullast o jag o rickard spydde ikapp, eller så va det inte riktigt. jag kräktes bara en gång på TOA, han gjorde det flera gånger mitt i publikhavet. urk. men takida o back yards babies (stava?) va helt key. väl efter det ranglade ajjas, mandy, kim, rickard o jag mot tåget. väl inne på tåget somnade alla i en hög (!). nu sitter jag hemma i ljungby, utan jobb, med huvudvärk o röksugen. ingen ork att gå ut o röka heller. viggo är mest söt. tarzan är störd o katten har försvunnit. kan inte emma bara komma ut o rädd mig? Maha.


har sökt fyra jobb idag. o igår va jag o ems på arbetsfrmedlingen, duktiga vi! får väl se hur det går me jobb nu... måste verkligen ha det, måse verkligen ha bil, måste verkligen fixa min mobil som inte funkat i tre veckor nu. aaah. jag känner mig handlingsförlamad.
tävla me fisen nästa helg me. måste verkligen träna röven av oss nu om det inte ska va total katastrof så alla asgarvar åt oss. hm.

nej, jag vet inte hur jag vill ha det längre. liten blir stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback