Snoris, en tjockis helt enkelt !

Vi har fått en till bäbis i familjen. han är nio år o sådär lagom fet. snoris kallar dom honom men "katten" passar bättre tycker jag. han är inte riktigt kär i hundarna än, men han vänjer väl sig.
pysslar o donar hela dagarna här hemma när baby jobbar. men jag trivs ändå inte. hur normalt är det att ringa hem o böla till mamma att man inte vill bo i ett hus ute på landet med den man älskar mestigast?! jag vill inte bli vuxen bara. jag vill kunna krypa under täcket o tänka.... ja ingenting egentligen. nu vaknar jag sjuk varje dag för att jag inte har jobb. jo, jobb har jag men bara på timmar på dagis runtom i ljungby. jag blir ju nervös bara jag tänker på att fara rundor till olika dagis varje dag. får söka vidare helt enkelt. djuraffär hade varit roande!
har varit på brukshundklubben här i ljungby idag me, innan klockan hade slagit 7.00 va jag o viggo ute o svettades på apellplanen. så tokigt. men hur som helst så är det en uber mysig klubb o jag hoppas vi kommer trivas me hundar o folk där me. viggo gick inget vidare... måste komma igång riktigt nu för vi ska tävla om några veckor - jobbajobbajobba!
i veckan ska jag fösöka få tid till att klippa mig, kort! jag kommer bli hur snygg som helst i den frissan. höhö. en ren chansning att klippa av allt men då får jag antagligen tummarna ur röven o tattuera mig me. jiiha!
usch. nu gråter jag. jag vill inte att alla ska skiljas åt. fie bor numera i göteborg. sg bor i ronneby. jag bor i ljungby med emma i byn som tur är. saknar verkligen allihopa där hemma. alla våra galna fester där den ena spyr, den andre är otrogen o den tredje slåss. jag är gravid förresten, calle är pappa. sött barn!
nej, hundarna har fått mat, katten har fått sitt o jag ska göra kyckling o pommes tills baby kommer hem från fotbollsträningen. snälla jävla jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback