Snöboll!

Som alla säkert redan vet är viggo tosig i bollar! Boll som boll tänkte jag o kastade iväg snöbollen, precis som jag väntade mig fångade viggo den i en skruv i luften! Sötisen :)
Viggo har nu börjat dejta Cajsa i Ängelholm som beräknas löpa i slutet av januari! Har förresten ändrat priser vad gäller parning med viggo.. språng: 1000kr o 800kr/levande valp. Take it or leave it!
Har varit lata med träningen nu på sistone men desto mer promenader blir det! Ska nog iväg o träna med en kompis imorn :) Hon har en viggo flicka o en schäfer tös, kan nog bli livat!
Ändrade planer angående våren/sommaren... men det kommer nog bli toppen det me ;) Maha!
Nehe, nu är det mc donalds dax för mig o viggo. Är jag bakfull är viggo bakfull o just nu är vi mest sugna på fettismat!!!
Förresten, jag har aldrig varit med om dess like i morse... viggo vägrade (!) att stiga upp från sängen. helt sleepy va han, haha!
CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback