Don´t stop the music !

Haha. ja jisses. jag har så jädrans kul åt alla andra när dom gör bort sej. för en gångs skull var jag inte fullast på granada. tur va väl det. eller nej, jag trvis med att vara fullast egentligen. haha. menmen. det kommer säkert fler stunder jag ska va på topp i dimman. som om två veckor kanske (?) då har jag hört rykten om att det är Garvaren i ljungbytown - det bangar man sent för ,)

Nej, hem o ordna upp sitt liv lite såhär efter helgen. är sjuk iaf. som jag väntade mej. höm. bättre idag dock så det blir en tripp in till staden efter lite dusch o grejs.

åh. dumma dej. kan bara inte sluta tänka på dej. det är nåt... alldeles perfekt med dej ,) Maah.
 - Take him tiger! Graw!



Götapetter !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback