Lovesounds !

Yes. hela jag blir lycklig när jag tänker på dej. iiih. nu ska vi bara fixa så att det faktiskt blir du och jag en vacker dag. maha.

-v-v-v-

Nej Martin, ska vi dela en cigg du o jag ? . )


jag tycker faktiskt inte synd om dig. visst har du haft det jobbigt. men egentligen har alla haft en svår period i sitt liv, right? hela mitt liv har varit en svår period. nog om det. jag tycker det är patetiskt. helt säkert tror jag att du överdriver. jag ska inte snacka skit men ibland måste jag me få säga vad hjärtat innehåller.
det sista jag ska göra är att glömma min nära o kära. utan er är lixom inte ajd en ajd. o vad vore världen utan en ajd jag menar? Haha!

Helgen lutar åt ljungby o helgen efter det me. great! SG är lixom som ett lyckopiller. ju högre dos av henne desto bättre ,) Maham.

image39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback