Soliga dagar !

Sportlovet har kommit halvvägs. jag trivs med solen som börjar titta fram med allt fågelkvitter med. man får lixom ny energi. tänk vad lite värme o sol kan göra med en. haha! Varit i stallet två dagar i rad o jag vill aldrig åka därifrån nu. har hittat en ny älskling som jag faktiskt kommer överens med i ridningen med. kul.
ska tävla med min bäbis på söndag. festa gärnet lördag så vi får hoppas på en något pigg ajd efter det. höm. brukar faktiskt gå bra på tävlingar när jag är bakfull. konstigt nog. haha!
men som sagt, jag är riktigt väntansfull inför helgen. jag hoppas på mycket alkohol o på mycket kärlek .) Namnam.

Asch, det har hänt så mycket på sistone. orkar inte få ner allt i ord just idag. vi får ta det när vi träffas.




I don´t know what you´re locking for but it´s a waste of time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback