yeah fucking yeah !

Vilken tokig helg jag varit med om. fredagen var det massa tjock o nintendo wii. kass som jag är kom jag sist alla utom en gång -klapp på huvet- . lördagen bar det av till ljungby o bästa ressällskapet är ju challe o Sg. jag älskar dessa vackra flickor. cool som jag är hittade jag hem till sammie med. där blir man snällt välkommnad av några deckade i soffan o mosade fiskpinnar under foten. hey, det är fest. en sleten sammie kryper snart fram o det bar av till systemet. efter det en milavandring hem till johan o maggan, även sammie förklarade några gånger att han numera bor där. vi softade lite med en trög film o jag lyckas somna. great! efter det va det smink o parfym o en jäklans massa dricka. jag blev full. SG blev full. ja resten höll jag inte så stor koll på men med tanke på att det blev krig med gräddbakelser så antar jag att dom me blev fulla. vi tog oss ner till Chaplins. inte längre för där tog mina krafter slut. pizzan minns jag med. med den snygga killen i hörnet. sen vaknade jag dagen efter hos en dundersöt jenni. frukost sen bar det av till hundtävling. bakisskakis. jag tog mej till en tredje placering av tre deltagande. gott. bra jobbat min vän. haha! efter det skrek magen efter mc donalds o det satt kanon. bilresan hem spenderade jag sovandes.

over n´ out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback