A lot like love.

allt känns trassligt just nu. fast ändå så jäkla bra.
det va länge sen vi sågs. jag skulle vilja träffa dig igen. jag skulle vilja slita av dig kläderna o göra din natt oförglömlig. precis som du gjorde min för cirka ett år sedan. har du flickvän nu. var bor du. hur mår du.
 - skit samma om du har nån flickvän, du har mig.
 - skitsamma vart du bor, vi klarar oss ändå.
 - skitsamma hur du mår, jag ska göra dej lycklig.
någon sa till mig att jag är kär i kärleken. fan heller. jag är bara så jävla förälskad i någon jag antagligen aldrig kommer kunna få. ta ett djupt andetag o inse.

 ~Det sägs att kärlek lovar stort men håller tunt, Du kan kalla det förnuft men aldrig sunt...~


Kommentarer
Postat av: Sandra

Idaa e visst lite käär;O hehe

Postat av: isak

jasså vem kan det handla om?

2008-01-17 @ 21:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback