Försoningen.

jag är äcklig. du är äcklig. vi är äckliga. vi stryker ett streck över allt. det blir lättast så.
jag är stor nu. jag ska sköta mig. jag ska söka jobb. jag ska tjäna egna pengar o spendera dom på precis allt jag vill.
jag ska resa utomlands. jag ska göra något nytt. jag ska ut på äventyr.
jag saknar det gamla. jag vill ha sommaren nollsju när jag va ute på äventyr helt själv. jag träffade nya underbara människor o såg så mycket mer av världen. ska vi spola tillbaka lite? nej, vi ska bara göra precis samma upptäckter som vi gjorde då. fast lite bättre. vi ska ta oss lite längre. ut på farliga branter. jag behöver lite spänning i mitt tråkiga liv. du är sjukt välkommen att hänga på - ta med släkt o vänner!

Att Lasse fick en grammis för bästa låt gjorde mig glad. han är värd det. han är bra på så många olika sätt.
o det bästa med allt är att jag ska se honom i sommar igen - great !

du gör mig nervös. jag vill inte ha med dej att göra. ta dina minnen o försvinn ur mitt liv, älskade älskade du.



image37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback