P.Diddy - Last Night.

Stallet från nio till sju. roligt som tusans men nu längtar kroppen efter sängen. viggo-babe har varit me hela dagen. har har frösit stackaren.
Sov hos min sessa inatt. det va dundermysigt även om jag hostade mig till sömns innan klockan nio. haha. men jag fick se dig o jag fick prata med dej. det gör mej lycklig i flera veckor. tack för att du finns älskling -v-
Till helgen blir det pizzan me de bästa. jag ska va fullast på stället - bokstavligt talat.
På lördag beger jag, SG, J-O o Challe älsk till stora staden för att mysa in oss i biostolarna. jag längtar! vet dock inte vilken film vi ska se. men det gör inte så mycket för sällskapet kommer göra det till en toppen kväll iaf :)

Nej som sagt, sängen väntar.

image38

  - I´m so alone, I´m so loney -

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bayby

2008-01-31 @ 18:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback