Det var en gång ...

Igår va det valborg o jag hade det skoj som alltid. fin fina folket samlades hemma i mitt slott några timmar innan vi visste vart vi skulle bli av. efter en aning alkohol så var det fixat o klackaskorna tog mig en bit upp för backen. där slutade mina ben fungera pga mjölksyra o kanske lite för mycket av det goda(?) nåväl, tim hjälpte mig de sista metrarna innan vi va på en ny fest. väl där träffade jag elvira o tida - kanonbra! chips o mer öl samlades i min mage o med skorna i min hand vandrade jag o elvira ut på byn. träffade härligt folk o kvällen slutade trots allt hemma i min säng, alone.
klockan hann inte ens slå 6.30 innan min mamma stormar in i min lägenhet "är du vaken fräknis? vi ska o tävla o det spö regnar ute" - jag ville helst dö då. men viking som jag är pallrade jag mig upp o drog på mig kläder för att åka till höör. jag frös o va bakfull. viggo gick kalas med lite tramsigheter som gjorde att vi inte fixade det denna gången heller. bättre lycka på fredag darling .) fick iaf domarens pris idag för det var det finaste ekipage dom sett på länge vilket gjorde att jag fick en gratis tävling där till hösten. coolt. haha. när vi kom hem drog jag täcket ut till soffan o kröp ner tillsammans med viggo för att mysa. några timmar senare vaknade jag av att pappa ringde o ville att jag skulle hänga me ut till kusinen för att grilla. stressade in i duschen o efter lite fix o trix satt jag i en skruttig volvo påväg till den godaste middag detta året - grillat, pommes, sås o godaste salladen ever. som efterrätt blev det chokladpudding. jag spricker. denna kvällen kommer sluta hemma hos mig tillsammans med en pappa. inte så ofta vi träffas så det är skojskoj .)
saknar min baby. han är hur långt ifrån mig som helst. tyskland närmare bestämt. han åkte igår o kommer hem på söndag. buhu. jag vill att han ska komma hem så jag får pussa på honom lite.

lördag är det fest som gäller - lasse stefanz på granada ,) Wohooi!
 - ses i dimman babes!!!

Kommentarer
Postat av: PiM

passar du inte dej hänger jag på till Granada :) MIN mat då!!!! Är inte den godast så säg ... poss poss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback