Rihanna - take a bow

Kände att jag behövde skriva av mig lite. endel av mig har börjat föstå att jag tar studenten nästa vecka, den andra delen lever kvar på lågstadiet. hur i helvete vill världen att jag ska klara mig nu? jag har jobb i sommar, det är allt. men jobb är nog inget som bekymmrar mig å mycket. det är nog mest allt det andra. gemenskapen - som vår klass aldrig riktigt haft, men ändå. det fnns några sockerpullor man kommer fälla en tår för. himmla synd att jag inte kan komma o titta när mina bästaste älsklingar sorgligt nog går skilda vägar.. men jag kommer tänka på er allihop hela dagen o jag kommer ringa till var o en o försöka berätta hur mycket jag älskar dom o önska all lycka i framtiden!
borde plugga men sitter framför denna plåtburken som vanligt. borde ta tag i allt jag borde nu innan studenten men det känns som att jag inte ens orkar bry mig längre. jag borde men vill inte. fick min lönelapp från dagis idag, jobbat tio timmar o fick 1012 kr i lön. känns så toppen! för dom som inte kan räkna så har jag alltså 101 spänn i timmen där .) Great! imorn blir det ålderdomshemmet där jag kommer spendera alla soliga dagar i sommar. tråkigt men det funkar. imorn jobbar jag alltså halv åtta till två. sen blir det in till stan en sväng för att titta på skattjakten, hur kul som helst! haha! på torsdag blir det uppskrivning igen. ta mig fan att jag måste klara det nu. vill så gärna fixa det. helgen blir det först SG mys sen ljungby för att dra i sig några öl. känns som att jag behöver några stycken för att lägga allt bakom sig.
kom hem från Baby idag o min bäbis-vovve blev hur glad som helst. tusans vad jag har saknat honom. viggo är den absolut bästa -v-. tusan va alla tjatar på att vi ska va me på uppvisningar hit o dit o vi ska börja me agility igen o allt va dom säger... ja hujedamej. vi får väl se vart det bär av när jag tar på mig träningsskorna o viggo får på sig det rätta kopplet. just nu är jag trött på allt som har me hundar o göra. vet inte varför, bara är så.
nej för fan, skolarbete va det ja. sen teven en sväng sen sängen. ikväll ska jag mysa sönder viggo för det va evigheter sen vi mös ju .) tihi.

see you fuckers!

image46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback