Sanningen behöver inte översättas.

Det är ett tufft liv. "lev hårt, dö ung & bli ett vackert lik" - jag går verkligen in för det. sista dan i skolan igår. ska dit på måndag o göra en redovisning bara sen aldrig mer. känns lustigt. tolv år av mitt liv har jag gått i skolan. sen då?
asch, sluta va så bölig. det är ju ffs studenten som väntar! Ohyes. va o tittade på skor idag o jag fastnade såklart för ett par svarta med skyhöga klackar. men det får bli ett par skor i mina drömmar. jag kommer aldrig kunna stå på dom full, en sommardag om tjugotredagar .) Haha! Nåväl, hittade ett par vita jätte söta med en aning mindre klack. det får nog bli dom... sött. sen är det naglarna som ska på plats med. kanske klippa av mitt hår o slänga på en tatuering i nacken me. hm. det tåls att tänka på.

träning o tävling me viggo ligger på hyllan för tillfället. se om han kan vila sig iform, maha. tror helt allvarligt att det blivit lite mycket för honom nu. några veckor semester har aldrig skadat någon.

iiih, jag är helt uppe i varv! - ge mej en dunk sprit o en limpa cigg.

xoxo - @jd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback