Eget företag!

Idag har jag o viggo bara jobbat två timmar, mer ikväll men då får nog liten stanna hemma hos husse.
Igår hade vi värsta snacket om vår framtid! hur kanon som helst kommer det bli... börjar redan så smått till våren/sommaren 2009. mer tänker jag inte säga för allt ska bli en suprise ,) Maha!
Går Marika med på det kommer jag att köpa en tikvalp av hennes ena tik nu till våren. Kennel Kitenga - dansk svensk gårdshunds uppfödning!! Hon har tänkt para en av sina tikar med en dansk hane o den kombinationen kommer suga hem många vinster på utställningar!
Tjejen från Ängelsholm som ville ha viggo till sin tik tyckte nog att jag va för dyr me 1000:- för språnavgift o 1000:- per levande valp!? Med tanke på att vi har endel meriter o är framgångsrika både inom lydnad o bruks tycker jag inte alls det va dyrt... vi får väl se, det står mellan viggo o en hane till!
Nej, nu ska jag o viggo ut på gården en sväng o kolla läget innan vi tar oss en tur på planen för lite hjärngympa .)vittringsapporterna ligger på "avvittring" där ute nu så det ska nog gå fint.

Kommentarer
Postat av: PiM

pictures=view&url=../img/mingle/2008-12-05&path=2008-12-05" rel="nofollow">http://www.classnightclub.se/main/default.asp?langID=1&id=3&librarypictures=view&url=../img/mingle/2008-12-05&path=2008-12-05



du lyckades hamna på en hel del mingelbilder

2008-12-07 @ 22:28:27
URL: http://fyraprinsarojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback