Fokus!

Tävlingen förra helgen gick inte som planerat. men vi inget betyg under 8 på de momenten han utförde. bättre lycka nästa gång sägs det. nästa gång blir den 29 november i Sölvesborg! jag fick som tur va efteranmäla mig - klant ajd som alltid missar anmälningsdagen. hur som haver ska det ställas hårdare krav på min "liten". för vi kan, o vi kan det jävligt bra.
Har ju bokat en jakt-golden, av MIN lone ;P, nu till sommaren o jag har redan längtan. Fokus ska han heta o han kommer både va snygg o toppen att jobba med..hoppas jag!

Nehe, jag måste få skriva av mig lite själv me. Nytt jobb! sitter på ett kontor nu om dagarna, tsm me viggon :) där sorterar jag en massa papper o gamla arbeten o så småningom ska jag få läsa mig bokföringen. jag trivs som fisken i vattnet me alla killar, inga sura kärringar där inte, möhö.
Nu ikväll sitter jag hos svärmor, seriöst den bästa man kan ha! Massa ljus tända o helst ett glas vin men jag ska ju köra ikväll. Baby är på fest me fotbollslaget o kommer antagligen va fullast eftersom han inte festat på länge. så länge han har kul så är jag nöjd o det bästa me allt att jag kommer skratta åt hans bakfylla imorn - jiiha!

"from Paris to Berlin in every disco I get in my heart is pumping for love..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback