Hundar på heltid!

Det hade vatt nåt, hundar på heltid!
Nåväl, ringde en jätte trevlig tjej från Ängelholm för någon vecka sen o ville veta lite mer om min viggo eftersom hon letade efter en hane till sin lilla kicka. idag fick jag ett mail av henne att änsålänge är det viggo som lockar mest o hon ville gärna träffa oss! nästa vecka tänkte jag skulle bli bra eftersom vi ändå ska ut o köra neråt skåne(tävling). eftersom jag är ute efter en tik, framförallt till viggo men det spelar ingen större roll..tänkte jag att jag kunde ta en tikvalp från viggos kull som betalning (om det nu blir någon parning)! för innan jag dör ska jag ha en kennel o varför inte börja nu? maha. om jag skaffar en tik kommer den bara att aktiveras inom utställning o agility...viggo o fokus kommer att aktiveras inom lydnad o bruks. sen egentligen skulle jag vilja starta ett hunddagis, mest av allt. får väl se om vi köper detta huset så kan man ju riva ladugården o garaget o bygga ett stort hundstall, för vad vore bättre än att ha ett hunddagis samtidigt som man kan ha kennel!? ooh, jag är så full av alla planer på min framtid, iih.
nej, nu ska jag o viggzon hämta husse på jobbet, vi kom hem från vårat jobb för ungefär tre timmar sen.
 
hopp o iväg!None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback