Agility!

Yes! Vilken helg jag varit me om! Har börjat köra lite agility igen me Viggo som han tycker är galet roligt! Började me en fyrklubbstävling i osby i igår där vi fick en taskig vägran på tunneln...jag va lite före honom så han missuppfattade mig helt. I hopp klassen kör vi ett felfritt lopp o hamnar på femte placering! Sen blev jag ju utagen till laget där jag fick ett dumt hinderfel, jag snurrade till det alldeles för stackaren o han springer bredvid det. Men vi gjorde nog en bra gärning iaf för vårt lag vann!!:) över hässleholm me minsann, Woho! Demo fick hänga me o han skötte sig toppen, han tror att alla älskar honom;) haha! Idag har vi varit hos en vän o spårat me Viggo sen tränat sitt kvar o ligg me lill-killen som faktiskt är fruktansvärt lätt lärd! Sen nu har vi precis kommit hem från agilityn där demo fick sitta uppbunden för första gången vilket han Fann sig i ganska snabbt, kul att titta på alla som körde ju:) nu sover båda gott! Ska bättra mina uppdateringar, lovar...:)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Wow, härligt med nytändning :) Grattis till bra prestationer med Viggo, ja även lillfisen såklart.

Amanda ska börja agilitykurs med Esther på onsdag :) Hur var det, hade du tränat henne i agility?

Stor kramen från oss//Cam

Postat av: Ida

Tackar:) jo, vi har kört lite hinder övningar o börjat lite slalom o vippen o hon kan nog bli en riktig pärla i det me eftersom dom funkar så bra:) håller tummarna! Snart ses vi igen! Massa kramar

2010-04-13 @ 08:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback