Det ska börjas i tid;)

Ohja! Denna helgen spenderas mestadels på klubben. Vi har nämligen en sökhelg där vi hyrt in instruktörer från markaryd, mycket skoj! Först fick demo mest leka o kampa me en 'figge' för att jag sedan skulle gå ut o hämta upp honom...så gjorde vi några gånger vilket gick hur bra som helst. Sen andra passet prövade jag me att kalla in honom till stigen igen o minsann o dar kommer han in me nallen hur glatt som helst! Toppen stolt matte är spänd inför morgondagens aktiviteter:) dock blev det mycket sova i bilen för lillens del o för min del fryser jag nog tills på tisdag, fy tusan så kallt det varit idag. Blir väl ett varmt bad nu gotte o teve!:) måste bara lägga in en snutt om amanda som gör ett strålande jobb me 'min' lilla docka uppe i göteborg! Hur nöjd som helst är jag o hon kunde verkligen inte få det bättre än hos dom<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej Ida!



Kul att höra att det går bra :D

Och tack för det du skrev om mig/oss :)

Värmer verkligen att höra!



Hoppas vi ses snart!



Maaasssaaa kramar till dig & Demo!



// Amanda & Esther


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback