Haha!

Demo älskar(!) banan!

Kommentarer
Postat av: winett

skratt.. fniss ja det gör pappa Triss också

super grattis till en härlig Agility tävling, ler !



Ja pp då syns vi ju snart...längtar.

Stora kramen

Postat av: amanda.a

Hej på dig!



Verkar som om ni trivs ihop riktigt bra, eller? :P

Det med banan märkte jag när vi hade alla 9 hemma...Nästan så man trodde att det var en jordbävning på gång när alla kom galopperande :)



Många kramar till dig!

PS. om det är något så har du mitt nummer: 0722-847297

2010-04-14 @ 22:03:18
URL: http://www.estherochjag.bloggplatsen.se
Postat av: amanda axelsson

Hej!



Verkar som om ni trivs riktigt bra tsm, eller? :P



Jo , det där med banan märkte jag en gång när alla 9 var hemma.. Nästan så man trodde det var en jordbävning när dom kom galopperande :)



Många kramar till dig!

PS. om det är något så har du mitt nummer: 0722-847297



// amanda & esther

skrev en likadan kommentar men jag tror inte den blev publicerad

2010-04-14 @ 22:08:38
URL: http://www.estherochjag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback