'promenad'

Nu på vår kvälls 'promenad', som det blir för lilla demo, hittade han en vatten pöl som var väldigt rolig att hoppa i-haha! Storebror Viggo tycker mest att han är tramsig me allt sitt bus. Imorn blir det klubben för att köra igenom Viggo lite o sen på kvällen drar agility-träningen igång som jag ska vara ansvarig för:) är riktigt laddad. På lördag åker vi ner till skåne för att tävla i osby på söndag, längtar! Blev erbjuden en plats i laget vilket gjorde mig väldigt glad! Nu jäklar Viggo, nu kör vi!!

Kommentarer
Postat av: winett

Hej där Ida...ler



Vad bra att du har en blogg så jag kan följa dig och lill prinsen där, han är så fin Ida, han har en riktig fräck teckning där. jag gillade skarpt lilla busan demo box när jag träffade han....bus och åter bus..hihi massor av energi... inga rädslor alls... härligt en riktig bruks hund ja han kommer att bli en härlig filur där och det skall bli så roligt att få lov att följa er här på hemma plan...skratt ja ja nästan hemma, klart att vi kommer att träffas mkt.. vänta bara nu kommer snart min nya bil här då du bär det av till ljungby allt för drillning av den bäste rolle så du kommer aldrig bli av med mig, fniss.

kul snart skall vi ju ha en liten träff här i oskarström då kommer väl du med hoppas jag, skall prata med rolle tänkte han kunde köra lite med oss om inget annat så kan han ju ialla fall fika och äta kakor med oss. Hoppas det gick jätte bra för er där på agilityn...super kul att ni kom med där i laget.

Krama nu lill bus i från hans hund farmor där och så klart en stor kram till dig så syns vi snart hoppas jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback